Klienti České spořitelny
Doplňkové služby jsou volitelnou součástí Osobního účtu České spořitelny.
Tyto jsou rozděleny do několika oblastí a úrovní poskytovaných služeb
Bonus pro majitele karty
Dopravni informace
Chystáte se na služební cestu po ČR, nebo výlet s rodinou a potřebujete se dozvědět dopravní situaci na trase?
Turistické informace
Chystáte se na služební cestu po ČR nebo výlet s rodinou a potřebujete se dozvědět turistické informace, odlišnosti v předpisech, celní předpisy a další údaje o dané zemi?
Asistenční služby pro klienty České spořitelny
Asistenční služby jsou volitelnou součástí Osobního účtu České spořitelny. Asistenční služby jsou rozděleny do několika úrovní poskytovaných služeb:
- Úroveň A Asistenční služby pro motoristy na území ČR
- Úroveň A+ Asistenční služby pro motoristy na území ČR a asistenční služby pro domácnost
- Úroveň B Asistenční služby pro motoristy na území Evropy
- Úroveň B+ Asistenční služby pro motoristy na území Evropy a asistenční služby pro domácnost
Podrobné informace viz na www.csas.cz.
Právní asistenční služba
pojištění, jestliže dojde bez jejího přičinění k porušení smluvních povinností ze strany fyzické či právnické osoby, s níž pojištěná osoba uzavřela smlouvu.
Podrobné informace viz na www.csas.cz.
Jak postupovat v případě pojistné události?
Zavolejte Call centrum GLOBAL ASSISTANCE, které pracuje v nepřetržitém provozu 24 hodin denně
na jednotném telefonním čísle 1220, ze zahraničí na telefonním čísle + 420 1220, nebo + 420 266 799 778
Při vyžádání asistenčních služeb, sdělte dispečerovi GA údaje potřebné k zajištění služby:
- jméno a příjmení majitele účtu ( disponenta)
- ID služby, nebo číslo účtu, případně rodné číslo klienta
- RZ, typ, značku a barvu vozidla , místo, kde se nachází – u technické asistence
- adresa objektu a místo nouzové situace (havárie) – u domácí asistence
- specifikaci závady a další upřesnění potřebné k vyslání technické pomoci.
Dispečer společnosti GLOBAL ASSISTANCE s klientem dohodne optimální způsob poskytnutí asistenční služby.
Telefonické informace o dopravě
Chystáte se cestovat po dálnici D1 a potřebujete se dozvědět dopravní situaci na trase? Zavoláte informační linku GLOBAL ASSISTANCE na telefonním čísle 1220. Zadáte ve výběru služby tlačítkem na telefonu číslo 2. Záznamník vám přehraje nahrávku s aktuální situací na celé trase této dálnice. V průběhu Vaší jízdy je dobré se dále na této Infolince 1220 D1 informovat o nové situaci. Linka je aktualizována po celých 24 hodin 7 dnů v týdnu.
Pomáhejte ostatním motoristům
Pokud máte na svých cestách vlastní informace a poznatky o dopravní situaci můžete je zavolat na bezplatnou linku GLOBAL ASSISTANCE na číslo 800122012.
Tyto Vaše informace budou zapsány do systému dopravních informací a poslouží dalším motoristům pro snadnější a plynulou jízdu. Linka není určena pro zodpovídání dotazů o situaci.