Specialista/ka pro komunikaci s klienty
Práce s dobrým pocitem
Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.
Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.
Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání.
Charakteristika pozice:
- posuzuje oprávněnost podaných stížností na poskytnuté služby a zapisuje je do interního systému
- zjištěné metodické a provozní nesrovnalosti předává kolegům odpovědným za úpravu
- odpovídá na různé podněty a dotazy klientů i obchodních partnerů
- zpracovává žádosti o vydávání osobních údajů (hovorů) v souladu s GDPR
- spadá do Oddělení kontroly a kvality a spolupracuje s kolegy napříč celou společností
Hledáme profesionála:
- empatického, který dokáže efektivně předávat konstruktivní zpětnou vazbu a vytvářet dobrou atmosféru
- který bude s chutí navrhovat a zavádět nové postupy pro zlepšování úrovně našich služeb péče o klienty
- který má zájem rozvíjet své znalosti v oblasti asistenčních služeb a pojistných podmínek
- který rád vyvine aktivitu a převezme odpovědnost za svěřené úkoly
Co vám můžeme nabídnout:
- Plné zaškolení a podporu ve vzdělání
- Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení
- Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčí
- Kvartální bonusy
- Stravenky formou peněžního paušálu přímo do mzdy
- Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc
- Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně
- Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, asistenční služby pro řidiče a Ordinace GA)
- Výborná káva každý den, ovocné, slané a sladké dny
- Levnější volání a internet O2
- Volné vstupenky do ZOO a do Aquaparku Čestlice
- Zónu pro relaxaci a zábavu.
- Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti).
- Týden dovolené navíc
TĚŠÍME SE NA VÁS.
- V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
- Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).
Specialista/ka pro komunikaci s klienty
Práce s dobrým pocitem
Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.
Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.
Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání.
Charakteristika pozice:
- posuzuje oprávněnost podaných stížností na poskytnuté služby a zapisuje je do interního systému
- zjištěné metodické a provozní nesrovnalosti předává kolegům odpovědným za úpravu
- odpovídá na různé podněty a dotazy klientů i obchodních partnerů
- zpracovává žádosti o vydávání osobních údajů (hovorů) v souladu s GDPR
- spadá do Oddělení kontroly a kvality a spolupracuje s kolegy napříč celou společností
Hledáme profesionála:
- empatického, který dokáže efektivně předávat konstruktivní zpětnou vazbu a vytvářet dobrou atmosféru
- který bude s chutí navrhovat a zavádět nové postupy pro zlepšování úrovně našich služeb péče o klienty
- který má zájem rozvíjet své znalosti v oblasti asistenčních služeb a pojistných podmínek
- který rád vyvine aktivitu a převezme odpovědnost za svěřené úkoly
Co vám můžeme nabídnout:
- Plné zaškolení a podporu ve vzdělání
- Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení
- Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčí
- Kvartální bonusy
- Stravenky formou peněžního paušálu přímo do mzdy
- Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc
- Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně
- Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, asistenční služby pro řidiče a Ordinace GA)
- Výborná káva každý den, ovocné, slané a sladké dny
- Levnější volání a internet O2
- Volné vstupenky do ZOO a do Aquaparku Čestlice
- Zónu pro relaxaci a zábavu.
- Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti).
- Týden dovolené navíc
TĚŠÍME SE NA VÁS.
- V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
- Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).