Specialista/ka pro komunikaci s klienty

Práce s dobrým pocitem

Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky.  Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.

Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.

Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání.

Charakteristika pozice:

  • posuzuje oprávněnost podaných stížností na poskytnuté služby a zapisuje je do interního systému
  • zjištěné metodické a provozní nesrovnalosti předává kolegům odpovědným za úpravu
  • odpovídá na různé podněty a dotazy klientů i obchodních partnerů
  • zpracovává žádosti o vydávání osobních údajů (hovorů) v souladu s GDPR
  • spadá do Oddělení kontroly a kvality a spolupracuje s kolegy napříč celou společností

Hledáme profesionála:

  • empatického, který dokáže efektivně předávat konstruktivní zpětnou vazbu a vytvářet dobrou atmosféru
  • který bude s chutí navrhovat a zavádět nové postupy pro zlepšování úrovně našich služeb péče o klienty
  • který má zájem rozvíjet své znalosti v oblasti asistenčních služeb a pojistných podmínek
  • který rád vyvine aktivitu a převezme odpovědnost za svěřené úkoly

Co vám můžeme nabídnout:

  • Plné zaškolení a podporu ve vzdělání
  • Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení
  • Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčí
  • Kvartální bonusy
  • Stravenky formou peněžního paušálu přímo do mzdy
  • Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, asistenční služby pro řidiče a Ordinace GA)
  • Výborná káva každý den, ovocné, slané a sladké dny
  • Levnější volání a internet O2
  • Volné vstupenky do ZOO a do Aquaparku Čestlice
  • Zónu pro relaxaci a zábavu.
  • Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti).
  • Týden dovolené navíc

TĚŠÍME SE NA VÁS.


  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).

Specialista/ka pro komunikaci s klienty

Práce s dobrým pocitem

Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky.  Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.

Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.

Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání.

Charakteristika pozice:

  • posuzuje oprávněnost podaných stížností na poskytnuté služby a zapisuje je do interního systému
  • zjištěné metodické a provozní nesrovnalosti předává kolegům odpovědným za úpravu
  • odpovídá na různé podněty a dotazy klientů i obchodních partnerů
  • zpracovává žádosti o vydávání osobních údajů (hovorů) v souladu s GDPR
  • spadá do Oddělení kontroly a kvality a spolupracuje s kolegy napříč celou společností

Hledáme profesionála:

  • empatického, který dokáže efektivně předávat konstruktivní zpětnou vazbu a vytvářet dobrou atmosféru
  • který bude s chutí navrhovat a zavádět nové postupy pro zlepšování úrovně našich služeb péče o klienty
  • který má zájem rozvíjet své znalosti v oblasti asistenčních služeb a pojistných podmínek
  • který rád vyvine aktivitu a převezme odpovědnost za svěřené úkoly

Co vám můžeme nabídnout:

  • Plné zaškolení a podporu ve vzdělání
  • Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení
  • Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčí
  • Kvartální bonusy
  • Stravenky formou peněžního paušálu přímo do mzdy
  • Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, asistenční služby pro řidiče a Ordinace GA)
  • Výborná káva každý den, ovocné, slané a sladké dny
  • Levnější volání a internet O2
  • Volné vstupenky do ZOO a do Aquaparku Čestlice
  • Zónu pro relaxaci a zábavu.
  • Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti).
  • Týden dovolené navíc

TĚŠÍME SE NA VÁS.

  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).