Specialista/ka pro řízení a vyhodnocení kapacit call centra

Práce s dobrým pocitem

Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky.  Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.

Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.

Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání.

Co vás čeká

  • Nastavení reportů a jejich vyhodnocení
  • Zavedení kvalitativních požadavků a výkonnostních kritérií
  • Na základě reportů umět vyhodnotit potřebnou kapacitu zaměstnanců na vytíženost směn
  • Plánování směn, umět predikovat na základě předchozích dat
  • Zpětná kontrola výsledků a zpětná analýza neúspěchů v dané směně a předání podkladů vedoucím, předání zpětné vazby konkrétnímu zaměstnanci
  • Vyhodnocování měřitelných výsledků a podkladů pro odměny zaměstnanců
  • Identifikace tréninkových potřeb
  • Vedení rozhovorů s koordinátory, jejich motivace a poskytování zpětné vazby
  • Podpora pro vedoucí i zaměstnance

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Předchozí zkušenost na obdobné pozici v call centru
  • Analytické myšlení, znalost a chuť do práce s čísly a výborná znalost excelu
  • Zkušenost s prací s lidmi a poskytováním zpětné vazby
  • Proaktivní přístup, smysl pro týmovou práci
  • Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
  • Znalost angličtiny výhodou
  • Dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost

Co vám můžeme nabídnout

  • Nově vytvořenou pozici a příležitost nastavit si vše od úplného začátku
  • Podporu ve vzdělání a řízený adaptační proces
  • Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení
  • Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím
  • Měsíční a kvartální bonusy
  • Stravenky formou peněžního paušálu přímo do mzdy.
  • Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, levnější volání a internet apod.)
  • Asistenční služby pro řidiče a Ordinace Global Assistance zdarma
  • Výborná káva každý den, ovocné, slané a sladké dny.
  • Levnější volání a internet O2.
  • Volné vstupenky do ZOO a do Aquaparku Čestlice.
  • Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla
  • Zónu pro relaxaci a zábavu
  • Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti)
  • Týden dovolené navíc
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.

TĚŠÍME SE NA VÁS.


  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).

Specialista/ka pro řízení a vyhodnocení kapacit call centra

Práce s dobrým pocitem

Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky.  Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.

Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.

Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání.

Co vás čeká

  • Nastavení reportů a jejich vyhodnocení
  • Zavedení kvalitativních požadavků a výkonnostních kritérií
  • Na základě reportů umět vyhodnotit potřebnou kapacitu zaměstnanců na vytíženost směn
  • Plánování směn, umět predikovat na základě předchozích dat
  • Zpětná kontrola výsledků a zpětná analýza neúspěchů v dané směně a předání podkladů vedoucím, předání zpětné vazby konkrétnímu zaměstnanci
  • Vyhodnocování měřitelných výsledků a podkladů pro odměny zaměstnanců
  • Identifikace tréninkových potřeb
  • Vedení rozhovorů s koordinátory, jejich motivace a poskytování zpětné vazby
  • Podpora pro vedoucí i zaměstnance

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Předchozí zkušenost na obdobné pozici v call centru
  • Analytické myšlení, znalost a chuť do práce s čísly a výborná znalost excelu
  • Zkušenost s prací s lidmi a poskytováním zpětné vazby
  • Proaktivní přístup, smysl pro týmovou práci
  • Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
  • Znalost angličtiny výhodou
  • Dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost

Co vám můžeme nabídnout

  • Nově vytvořenou pozici a příležitost nastavit si vše od úplného začátku
  • Podporu ve vzdělání a řízený adaptační proces
  • Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení
  • Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím
  • Měsíční a kvartální bonusy
  • Stravenky formou peněžního paušálu přímo do mzdy.
  • Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, levnější volání a internet apod.)
  • Asistenční služby pro řidiče a Ordinace Global Assistance zdarma
  • Výborná káva každý den, ovocné, slané a sladké dny.
  • Levnější volání a internet O2.
  • Volné vstupenky do ZOO a do Aquaparku Čestlice.
  • Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla
  • Zónu pro relaxaci a zábavu
  • Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti)
  • Týden dovolené navíc
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.

TĚŠÍME SE NA VÁS.

  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).