Specialista/ka pro řízení a vyhodnocení kapacit call centra
KDO JSME
Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.
Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.
Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání.
Co vás čeká
- Nastavení reportů a jejich vyhodnocení
- Zavedení kvalitativních požadavků a výkonnostních kritérií
- Na základě reportů umět vyhodnotit potřebnou kapacitu zaměstnanců na vytíženost směn
- Plánování směn, umět predikovat na základě předchozích dat
- Zpětná kontrola výsledků a zpětná analýza neúspěchů v dané směně a předání podkladů vedoucím, předání zpětné vazby konkrétnímu zaměstnanci
- Vyhodnocování měřitelných výsledků a podkladů pro odměny zaměstnanců
- Identifikace tréninkových potřeb
- Vedení rozhovorů s koordinátory, jejich motivace a poskytování zpětné vazby
- Podpora pro vedoucí i zaměstnance
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Předchozí zkušenost na obdobné pozici v call centru
- Analytické myšlení, znalost a chuť do práce s čísly a výborná znalost excelu
- Zkušenost s prací s lidmi a poskytováním zpětné vazby
- Proaktivní přístup, smysl pro týmovou práci
- Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
- Znalost angličtiny výhodou
- Dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost
Co vám můžeme nabídnout
- Nově vytvořenou pozici a příležitost nastavit si vše od úplného začátku
- Podporu ve vzdělání a řízený adaptační proces
- Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení
- Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím
- Měsíční a kvartální bonusy
- Stravenky formou platební karty
- Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc
- Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně
- Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, levnější volání a internet apod.)
- Asistenční služby pro řidiče a Ordinace Global Assistance zdarma
- Občerstvení na pracovišti každý týden ovocné, slané a sladké dny
- Volné vstupenky do ZOO
- Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla
- Zónu pro relaxaci a zábavu
- Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti)
- Týden dovolené navíc
- Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.
TĚŠÍME SE NA VÁS.
- V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
- Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).
Specialista/ka pro řízení a vyhodnocení kapacit call centra
KDO JSME
Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.
Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.
Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání.
Co vás čeká
- Nastavení reportů a jejich vyhodnocení
- Zavedení kvalitativních požadavků a výkonnostních kritérií
- Na základě reportů umět vyhodnotit potřebnou kapacitu zaměstnanců na vytíženost směn
- Plánování směn, umět predikovat na základě předchozích dat
- Zpětná kontrola výsledků a zpětná analýza neúspěchů v dané směně a předání podkladů vedoucím, předání zpětné vazby konkrétnímu zaměstnanci
- Vyhodnocování měřitelných výsledků a podkladů pro odměny zaměstnanců
- Identifikace tréninkových potřeb
- Vedení rozhovorů s koordinátory, jejich motivace a poskytování zpětné vazby
- Podpora pro vedoucí i zaměstnance
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Předchozí zkušenost na obdobné pozici v call centru
- Analytické myšlení, znalost a chuť do práce s čísly a výborná znalost excelu
- Zkušenost s prací s lidmi a poskytováním zpětné vazby
- Proaktivní přístup, smysl pro týmovou práci
- Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
- Znalost angličtiny výhodou
- Dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost
Co vám můžeme nabídnout
- Nově vytvořenou pozici a příležitost nastavit si vše od úplného začátku
- Podporu ve vzdělání a řízený adaptační proces
- Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení
- Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím
- Měsíční a kvartální bonusy
- Stravenky formou platební karty
- Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc
- Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně
- Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, levnější volání a internet apod.)
- Asistenční služby pro řidiče a Ordinace Global Assistance zdarma
- Občerstvení na pracovišti každý týden ovocné, slané a sladké dny
- Volné vstupenky do ZOO
- Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla
- Zónu pro relaxaci a zábavu
- Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti)
- Týden dovolené navíc
- Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.
TĚŠÍME SE NA VÁS.
- V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
- Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).