Projektový a produktový manažer/ka
KDO JSME
Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a více než 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.
Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.
Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání. Těšíme se na Vás.
KOHO HLEDÁME?
Do Obchodně-projektového oddělení rádi přijmeme nového kolegu/kolegyni na pozici PROJEKTOVÉHO a PRODUKTOVÉHO MANAŽERA.
Jste to právě Vy, pokud máte zkušenosti s projektovým řízením v oblasti služeb.
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
- Řídit end-to-end projekty zaměřené na poskytování služeb klientům a na podporu a rozvoj našich asistenčních center a interních procesů.
- Realizovat klientské požadavky od smluvní dokumentace až po nastavení asistenčních služeb do obslužné praxe.
- Řídit jednotlivé etapy projektů a zakázek, prioritizovat úkoly a podílet se na řešení změnových požadavků.
- Vyvíjet a modifikovat produkty a služby, provádět analýzy trhu.
- Připravovat materiály a školení o produktech a službách pro obchodníky, klienty, partnery a kolegy.
- Analyzovat a řídit možná rizika, proaktivně řešit případné problémy.
- Reportovat o stavu projektů a zakázek a transparentně komunikovat.
- Poskytovat projektovou podporu obchodníkům a pečovat o klienty.
- Každodenně spolupracovat s obchodem, s analytiky, s asistenčními centry a s vedením společnosti.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- Inovativní myšlení a touhu hledat nové a lepší cesty, vše v souladu s přáním klienta a byznys požadavky.
- Mělo by Vás bavit pracovat v dynamickém prostředí uprostřed zavádění projektových metodik, nových produktů a služeb, aktivní řešení zákaznických požadavků.
- Nebát se prosadit svůj názor a přicházet se svými nápady.
- Výborné organizační a komunikační schopnosti.
- Orientaci na cíl, důslednost a dotahování úkolů do konce, samostatnost.
- Analytické myšlení, schopnost 360 pohledu.
- Flexibilita, odolnost, odvaha a zodpovědnost.
- Zkušenosti s projektovým řízením min 3 roky
- Znalost e-commerce a account managementu výhodou.
- Komunikace v angličtině (B2).
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?
- Flexibilní pracovní doba
- Částečný home office
- Podporu ve vzdělávání a řízený adaptační proces
- Firemní benefity (výuka cizích jazyků, stravenkový paušál, Multisport karta, příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, slevy na firemní produkty (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS), asistenční služby, vstupenky na kulturní a sportovní akce, dny zdraví).
TĚŠÍME SE NA VÁS.
- V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
- Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).
Projektový a produktový manažer/ka
KDO JSME
Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a více než 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.
Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.
Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání. Těšíme se na Vás.
KOHO HLEDÁME?
Do Obchodně-projektového oddělení rádi přijmeme nového kolegu/kolegyni na pozici PROJEKTOVÉHO a PRODUKTOVÉHO MANAŽERA.
Jste to právě Vy, pokud máte zkušenosti s projektovým řízením v oblasti služeb.
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
- Řídit end-to-end projekty zaměřené na poskytování služeb klientům a na podporu a rozvoj našich asistenčních center a interních procesů.
- Realizovat klientské požadavky od smluvní dokumentace až po nastavení asistenčních služeb do obslužné praxe.
- Řídit jednotlivé etapy projektů a zakázek, prioritizovat úkoly a podílet se na řešení změnových požadavků.
- Vyvíjet a modifikovat produkty a služby, provádět analýzy trhu.
- Připravovat materiály a školení o produktech a službách pro obchodníky, klienty, partnery a kolegy.
- Analyzovat a řídit možná rizika, proaktivně řešit případné problémy.
- Reportovat o stavu projektů a zakázek a transparentně komunikovat.
- Poskytovat projektovou podporu obchodníkům a pečovat o klienty.
- Každodenně spolupracovat s obchodem, s analytiky, s asistenčními centry a s vedením společnosti.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- Inovativní myšlení a touhu hledat nové a lepší cesty, vše v souladu s přáním klienta a byznys požadavky.
- Mělo by Vás bavit pracovat v dynamickém prostředí uprostřed zavádění projektových metodik, nových produktů a služeb, aktivní řešení zákaznických požadavků.
- Nebát se prosadit svůj názor a přicházet se svými nápady.
- Výborné organizační a komunikační schopnosti.
- Orientaci na cíl, důslednost a dotahování úkolů do konce, samostatnost.
- Analytické myšlení, schopnost 360 pohledu.
- Flexibilita, odolnost, odvaha a zodpovědnost.
- Zkušenosti s projektovým řízením min 3 roky
- Znalost e-commerce a account managementu výhodou.
- Komunikace v angličtině (B2).
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?
- Flexibilní pracovní doba
- Částečný home office
- Podporu ve vzdělávání a řízený adaptační proces
- Firemní benefity (výuka cizích jazyků, stravenkový paušál, Multisport karta, příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, slevy na firemní produkty (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS), asistenční služby, vstupenky na kulturní a sportovní akce, dny zdraví).
TĚŠÍME SE NA VÁS.
- V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
- Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).