Projektový a produktový manažer/ka

KDO JSME

Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a více než 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky.  Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.

Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak.   Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.

Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání. Těšíme se na Vás.     

KOHO HLEDÁME?

Do Obchodně-projektového oddělení rádi přijmeme nového kolegu/kolegyni na pozici PROJEKTOVÉHO a PRODUKTOVÉHO MANAŽERA.
Jste to právě Vy, pokud máte zkušenosti s projektovým řízením v oblasti služeb.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Řídit end-to-end projekty zaměřené na poskytování služeb klientům a na podporu a rozvoj našich asistenčních center a interních procesů.
  • Realizovat klientské požadavky od smluvní dokumentace až po nastavení asistenčních služeb do obslužné praxe.
  • Řídit jednotlivé etapy projektů a zakázek, prioritizovat úkoly a podílet se na řešení změnových požadavků.
  • Vyvíjet a modifikovat produkty a služby, provádět analýzy trhu.
  • Připravovat materiály a školení o produktech a službách pro obchodníky, klienty, partnery a kolegy.
  • Analyzovat a řídit možná rizika, proaktivně řešit případné problémy.
  • Reportovat o stavu projektů a zakázek a transparentně komunikovat.
  • Poskytovat projektovou podporu obchodníkům a pečovat o klienty.
  • Každodenně spolupracovat s obchodem, s analytiky, s asistenčními centry a s vedením společnosti.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Inovativní myšlení a touhu hledat nové a lepší cesty, vše v souladu s přáním klienta a byznys požadavky.
  • Mělo by Vás bavit pracovat v dynamickém prostředí uprostřed zavádění projektových metodik, nových produktů a služeb, aktivní řešení zákaznických požadavků.
  • Nebát se prosadit svůj názor a přicházet se svými nápady.
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti.
  • Orientaci na cíl, důslednost a dotahování úkolů do konce, samostatnost.
  • Analytické myšlení, schopnost 360 pohledu.
  • Flexibilita, odolnost, odvaha a zodpovědnost.
  • Zkušenosti s projektovým řízením min 3 roky
  • Znalost e-commerce a account managementu výhodou.
  • Komunikace v angličtině (B2).

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

  • Flexibilní pracovní doba
  • Částečný home office
  • Podporu ve vzdělávání a řízený adaptační proces
  • Firemní benefity (výuka cizích jazyků, stravenkový paušál, Multisport karta, příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, slevy na firemní produkty (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS), asistenční služby, vstupenky na kulturní a sportovní akce, dny zdraví).

TĚŠÍME SE NA VÁS.


  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).

Projektový a produktový manažer/ka

KDO JSME

Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a více než 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky.  Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.

Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak.   Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.

Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání. Těšíme se na Vás.     

KOHO HLEDÁME?

Do Obchodně-projektového oddělení rádi přijmeme nového kolegu/kolegyni na pozici PROJEKTOVÉHO a PRODUKTOVÉHO MANAŽERA.
Jste to právě Vy, pokud máte zkušenosti s projektovým řízením v oblasti služeb.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Řídit end-to-end projekty zaměřené na poskytování služeb klientům a na podporu a rozvoj našich asistenčních center a interních procesů.
  • Realizovat klientské požadavky od smluvní dokumentace až po nastavení asistenčních služeb do obslužné praxe.
  • Řídit jednotlivé etapy projektů a zakázek, prioritizovat úkoly a podílet se na řešení změnových požadavků.
  • Vyvíjet a modifikovat produkty a služby, provádět analýzy trhu.
  • Připravovat materiály a školení o produktech a službách pro obchodníky, klienty, partnery a kolegy.
  • Analyzovat a řídit možná rizika, proaktivně řešit případné problémy.
  • Reportovat o stavu projektů a zakázek a transparentně komunikovat.
  • Poskytovat projektovou podporu obchodníkům a pečovat o klienty.
  • Každodenně spolupracovat s obchodem, s analytiky, s asistenčními centry a s vedením společnosti.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Inovativní myšlení a touhu hledat nové a lepší cesty, vše v souladu s přáním klienta a byznys požadavky.
  • Mělo by Vás bavit pracovat v dynamickém prostředí uprostřed zavádění projektových metodik, nových produktů a služeb, aktivní řešení zákaznických požadavků.
  • Nebát se prosadit svůj názor a přicházet se svými nápady.
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti.
  • Orientaci na cíl, důslednost a dotahování úkolů do konce, samostatnost.
  • Analytické myšlení, schopnost 360 pohledu.
  • Flexibilita, odolnost, odvaha a zodpovědnost.
  • Zkušenosti s projektovým řízením min 3 roky
  • Znalost e-commerce a account managementu výhodou.
  • Komunikace v angličtině (B2).

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

  • Flexibilní pracovní doba
  • Částečný home office
  • Podporu ve vzdělávání a řízený adaptační proces
  • Firemní benefity (výuka cizích jazyků, stravenkový paušál, Multisport karta, příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, slevy na firemní produkty (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS), asistenční služby, vstupenky na kulturní a sportovní akce, dny zdraví).

TĚŠÍME SE NA VÁS.


  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).