Právník/čka

Práce s dobrým pocitem

Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky.  Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.

Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.

Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání.

HLEDÁME
Samostatného PRÁVNÍKA, který převezme agendu právní asistence po odcházející kolegyni. Rádi bychom agendu stávajícího právníka rozšířili o další činnosti v rámci firemního práva, které v tuto chvíli řešíme přes externí zprostředkovatele.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT:

1. Právní asistenci

  • Poskytování právních konzultací klientům v oblastech sjednané právní asistence.
  • Zprostředkování právního zastoupení osobně, nebo prostřednictvím externích advokátních kanceláří (dle vlastního uvážení).
  • Možnost konzultace a vytváření kontaktů s advokátními kancelářemi a pojišťovnami k individuálním případům v oblasti poskytování služeb právní asistence.
  • Kontrola vystavených faktur a příprava podkladů pro refundace klienty vynaložených nákladů.
  • Revize smluvních dokumentů v oblasti právní asistence.
  • Případné další činnosti v oblasti poskytování asistenčních služeb.
  • Možnost navrhovat nové oblasti a činnosti působnost.

 2. Firemní právo

  • V tuto chvíli najímáme na tuto oblast externí právníky. Můžeme to tak ponechat, nebo se tato oblast může stát Vašim polem působnosti.
  • Pracovní právo.
  • Kontrola a úprava vnitřních předpisů a směrnic.
  • Smlouvy s dodavateli, klienty, pojišťovnou i s odběrateli.
  • Spolupráce při tvorbě asistenčních podmínek pro jednotlivé produkty GA.
  • Poradenství v oblasti ochrany a zpracování informací, nakládání s citlivými údaji.
  • Sledování právních úprav a jejich dopad na GA.
  • Aktuální témata: GDPR, Whistleblowing apod.
  • Právní zastoupení při firemních jednáních.
  • Mnohé další specifické činnosti.

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

  • Flexibilní pracovní doba, práce primárně na částečný úvazek s možností rozšíření.
  • Částečný home office.
  • Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím.
  • Stravenky formou peněžního paušálu přímo do mzdy.
  • Multisport kartu pouze za 150 Kč/měsíc.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši 2 000 Kč měsíčně.
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, levnější volání a internet apod.).
  • Asistenční služby pro řidiče a Ordinace Global Assistance zdarma.
  • Občerstvení na pracovišti každý týden ovocné, slané a sladké dny.
  • Volné vstupenky do ZOO.
  • Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla.
  • Zónu pro relaxaci a zábavu.
  • ny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti).
  • Týden dovolené navíc.
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.

TĚŠÍME SE NA VÁS.


  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).

Právník/čka

Práce s dobrým pocitem

Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky.  Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.

Naše poslání „Postaráme se o Vás“ je osobním závazkem každého z nás. Záleží nám na každém klientovi i zaměstnanci. Baví nás to, co děláme a díky našim zkušenostem víme jak. Žijeme našimi společnými hodnotami, kterými jsou lidství, spolehlivost, odpovědnost, otevřenost a jednoduchost. Podle nich se k sobě, k našim klientům a k partnerům chováme.

Pokud máte chuť s námi tuto vizi naplňovat, rádi Vás uvítáme na osobním setkání.

HLEDÁME
Samostatného PRÁVNÍKA, který převezme agendu právní asistence po odcházející kolegyni. Rádi bychom agendu stávajícího právníka rozšířili o další činnosti v rámci firemního práva, které v tuto chvíli řešíme přes externí zprostředkovatele.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT:

1. Právní asistenci

  • Poskytování právních konzultací klientům v oblastech sjednané právní asistence.
  • Zprostředkování právního zastoupení osobně, nebo prostřednictvím externích advokátních kanceláří (dle vlastního uvážení).
  • Možnost konzultace a vytváření kontaktů s advokátními kancelářemi a pojišťovnami k individuálním případům v oblasti poskytování služeb právní asistence.
  • Kontrola vystavených faktur a příprava podkladů pro refundace klienty vynaložených nákladů.
  • Revize smluvních dokumentů v oblasti právní asistence.
  • Případné další činnosti v oblasti poskytování asistenčních služeb
  • Možnost navrhovat nové oblasti a činnosti působnost

 2. Firemní právo

  • V tuto chvíli najímáme na tuto oblast externí právníky. Můžeme to tak ponechat, nebo se tato oblast může stát Vašim polem působnosti.
  • Pracovní právo.
  • Kontrola a úprava vnitřních předpisů a směrnic.
  • Smlouvy s dodavateli, klienty, pojišťovnou i s odběrateli.
  • Spolupráce při tvorbě asistenčních podmínek pro jednotlivé produkty GA.
  • Poradenství v oblasti ochrany a zpracování informací, nakládání s citlivými údaji.
  • Sledování právních úprav a jejich dopad na GA.
  • Aktuální témata: GDPR, Whistleblowing apod.
  • Právní zastoupení při firemních jednáních.
  • Mnohé další specifické činnosti.

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

  • Flexibilní pracovní doba, práce primárně na částečný úvazek s možností rozšíření.
  • Částečný home office.
  • Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím.
  • Stravenky formou peněžního paušálu přímo do mzdy.
  • Multisport kartu pouze za 150 Kč/měsíc.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši 2 000 Kč měsíčně.
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, levnější volání a internet apod.).
  • Asistenční služby pro řidiče a Ordinace Global Assistance zdarma.
  • Občerstvení na pracovišti každý týden ovocné, slané a sladké dny.
  • Volné vstupenky do ZOO.
  • Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla.
  • Zónu pro relaxaci a zábavu.
  • ny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti).
  • Týden dovolené navíc.
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.

TĚŠÍME SE NA VÁS.

  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).