Administrativní podpora

O nás
Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a jistotu v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb, nejen pro motoristy, v rámci celé Evropy.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Jednoduché zpracování pojistných událostí
  • Pročítání metodik
  • Žádání si potřebných dokumentů
  • Práce na PC v interních systémech
  • Zadávání dat do databáze pojišťoven

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Pracovní doba pondělí až pátek, 40 hodin týdně, nástup nejlépe ihned
  • Hledáme pečlivého člověka se smyslem pro detail, který má rád administrativu
  • Potřebujeme znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
  • Oceníme dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

  • Pokud jste absolventi, rádi vás plně zaškolíme, postaráme se o vás. Rozvinete si nejen komunikační dovednosti.
  • Podporu ve vzdělání a řízený adaptační proces.
  • Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím.
  • Stravenky formou platební karty.
  • Multisport kartu pouze za 150 Kč/měsíc.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši 2 000 Kč měsíčně.
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, asistenční  služby pro řidiče a Ordinace GA).
  • Výborná káva každý den a ovocné dny.
  • Levnější volání a internet O2.
  • Volné vstupenky do ZOO a na fotbalové nebo hokejové zápasy.
  • Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla.
  • Zónu pro relaxaci a zábavu.
  • Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti).
  • Pestrou práci a skvělý kolektiv.
  • Týden proplacené dovolené navíc (po roce zaměstnání).
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.

TĚŠÍME SE NA VÁS.


  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).

Administrativní podpora

O nás
Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a jistotu v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb, nejen pro motoristy, v rámci celé Evropy.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Jednoduché zpracování pojistných událostí
  • Pročítání metodik
  • Žádání si potřebných dokumentů
  • Práce na PC v interních systémech
  • Zadávání dat do databáze pojišťoven

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

  • Pokud jste absolventi, rádi vás plně zaškolíme, postaráme se o vás. Rozvinete si nejen komunikační dovednosti.
  • Podporu ve vzdělání a řízený adaptační proces.
  • Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím.
  • Stravenky formou platební karty.
  • Multisport kartu pouze za 150 Kč/měsíc.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši 2 000 Kč měsíčně.
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, asistenční  služby pro řidiče a Ordinace GA).
  • Výborná káva každý den a ovocné dny.
  • Levnější volání a internet O2.
  • Volné vstupenky do ZOO a na fotbalové nebo hokejové zápasy.
  • Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla.
  • Zónu pro relaxaci a zábavu.
  • Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti).
  • Pestrou práci a skvělý kolektiv.
  • Týden proplacené dovolené navíc (po roce zaměstnání).
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Pracovní doba pondělí až pátek, 40 hodin týdně, nástup nejlépe ihned
  • Hledáme pečlivého člověka se smyslem pro detail, který má rád administrativu
  • Potřebujeme znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
  • Oceníme dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost
TĚŠÍME SE NA VÁS.
  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).