Klienti Kooperativy
Pro motoristy
Prostřednictvím tohoto sešitu (viz přiložený dokument) bychom Vám rádi poskytli užitečnou pomůcku, která Vám pomůže zorientovat se jak v různých druzích poskytovaných služeb, tak v jejich podmínkách a rozsahu, který vyplývá z druhu uzavřeného pojištění, resp. jeho varianty. Nejprve se seznamte se základními pravidly pro čerpání bezplatných asistenčních služeb, a to formou otázek a odpovědí. V následujících přehledně řazených statích pak můžete vyhledat informace o asistenčních službách v povinném ručení a v havarijním pojištění. V případě jakýchkoli dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat na lince 841 105 105, či na nejbližší agentuře či kanceláři Kooperativy.
Domácí asistence - asistenční služby programu
Asistenční služba "House Line" je vyslání technické pomoci v případě havarijního stravu v bytových domech a bytových jednotkách včetně jejich stavebních součástí a příslušenství v profesích elektrikář, instalatér, plynař, pokrývač, sklenář, topenář a zámečník.
Asistenční služba "House line" |
Slevy |
---|---|
Non-stop práce Call centra, spojené se zajišťováním služeb |
Zdarma |
Příjezd a odjezd opraváře na místo události |
Zdarma |
Práce opraváře spojené s odstraňováním poruchy |
Zdarma 1 hodinu práce |
Náklady převyšující uvedené slevy a použitý materiál hradí klient |
Hrazeno klientem |
Celková výše slevy při jednom případu je limitována maximální částkou 2000,- Kč vč.DPH |