Ordinace Global Assistance

Věnujte zaměstnancům užitečný benefit ve formě
nepřetržité lékařské péče on-line.
Lékař Global Assistance pomůže celé rodině.

Nonstop asistenční centrum
přijme hovor ve dne, v noci, o víkendu,
ve svátek. Kdykoliv potřebujete!

Počet konzultací s lékařem není ničím omezený.
Pomůžeme, kdykoliv budete potřebovat.

Konzultace s lékařem může proběhnout
telefonicky, ale i prostřednictvím videohovoru.
Vyberete si to, co je vám příjemnější


V ordinaci najdete

Lékaře

Jako každá ordinace, i ta naše virtuální má svoje lékaře. Nejsou to žádní roboti, ale živí lidé, kteří jsou připraveni poskytnout konzultaci kdykoliv potřebujete. A vy si vyberete, jakým způsobem konzultace proběhne. Může to být telefonicky, nebo prostřednictvím videohovoru přes naši zabezpečenou platformu.
Naši lékaři vám:

  • Poskytnou informace o lécích i jejich nežádoucích účincích.
  • Doporučí, na jakého specialistu se s vaším problémem obrátit.
  • Prodiskutují s vámi váš zdravotní stav a navrhnou další kroky.
  • Pomohou vám najít alternativy k vaší stávající léčbě.
  • Vysvětlí nálezy z odborných vyšetření, ale i odborné pojmy z lékařských zpráv.

Informace

Náš tým koordinátorů vám poskytuje vždy aktuální a spolehlivé informace z oblasti zdraví, zdravotní péče a prevence.
Zavoláte jim třeba když:

  • Budete potřebovat najít nejbližší pohotovost.
  • Plánujete cestu do zahraničí a chcete vědět, jestli musíte mít nějaká očkování.
  • Chcete vědět jaké nároky vám plynou z vašeho zdravotního pojištění.
  • Potřebujete najít kontakt na specialistu.
  • Musíte na odborné vyšetření a chcete zjistit, kde vám ho poskytnou.

Pomoc s objednáním

Máte žádanku na vyšetření u specialisty? Potřebujete vědět, kde vám udělají magnetickou rezonanci, nebo EKG? Najdeme vhodné zdravotnické zařízení a objednáme vás na ambulantní vyšetření.
Už žádné ztrácení času obvoláváním lékařů a zjišťováním, jestli vás mohou přijmout. Zařídíme to za vás. A tu stejně tak vám umíme zajistit příjem
k hospitalizaci, třeba když budete potřebovat podstoupit plánovanou operaci.

Psychologické poradenství

Psychické zdraví je stejně důležité jako to fyzické. A občas se každý z nás potýká se stresem, strachem, úzkostí nebo nejistotou. Stejně jako se zlomeninou jdete k lékaři, v případě duševní nepohody je také v pořádku vyhledat odbornou pomoc. Proto v naší Ordinaci najdete i zkušené psychoterapeuty, kteří vám po telefonu poskytnou konzultaci a pomohou vám zvládnout náročné životní situace.


Jak to funguje?

Žádné složitosti u nás nečekejte. Jestli jste se rozhodli pořídit pro svůj tým tento benefit, teď už to bude hračka.

  1. Pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM nám pošlete objednávku.
  2. My vystavíme fakturu a když ji uhradíte, pošleme vám registrační údaje do našeho online portálu. Tam nám nahrajete seznam vašich zaměstnanců.
  3. Pošlete informace o novém benefitu a pokyny k jeho aktivaci svým zaměstnancům.
  4. Správa je velmi jednoduchá. Zaměstnance v portálu kdykoliv snadno odeberete a volný slot pak můžete využít pro někoho dalšího, nebo jej zcela zrušit.

Nejčastější dotazy

1) Kdo jsou naši lékaři?
Ve všední dny v pracovní době se pravděpodobně potkáte s některou z našich lékařek, které jsou nedílnou součástí našeho zdravotního asistenčního centra. V případě, že budete konzultaci potřebovat večer, nebo třeba o víkendu, spojíme vás s některým z lékařů, kteří pro nás pracují jako externisté. Můžete se ale spolehnout, že všichni naši lékaři mají požadované zdravotní vzdělání a mají mnohaleté praktické zkušenosti z tuzemska i ze zahraničí.
2) Je Ordinace daňově uznatelný zaměstnanecký benefit?
Pro zaměstnavatele znamená Ordinace daňově neuznatelný náklad podle § 25 odst. 1 písm. h) zákona o daních z příjmů. Pro zaměstnance je Ordinace osvobozena od daně z příjmu, zejména podle § 6 odst. 9 písm. d) bod 1. zákona o daních z příjmů.
3) Jaká je cena Ordinace jako firemního benefitu?

Měsíční poplatek za jednoho zaměstnance činí 49 Kč.

4) Jak se firemní benefit platí?

Na začátku si stanovíte počet slotů (zaměstnanců), kterým chcete benefit zakoupit (např.: 100 zaměstnanců x 49 Kč = 4 900 Kč měsíčně). Tuto částku pak budete hradit vždy na konci měsíce na měsíc nadcházející, tzn. platí se měsíčně, a to vždy na měsíc dopředu. V případě, že byste v průběhu spolupráce potřebovali změnit počet zaměstnanců (ubrat, nebo přidat) je možné tuto změnu učinit vždy od následujícího měsíce, pokud jste už neprovedli platbu benefitu na následující měsíc.

5) Na jak dlouho se uzavírá smlouva? Jak se dá smlouva vypovědět?

Smlouvu standardně uzavíráme na dobu neurčitou s tím, že ji můžete ukončit kdykoliv od následujícího měsíce. (Dáte nám vědět v březnu, že nechcete dále pokračovat a spolupráci tedy ukončíme k poslednímu dni tohoto měsíce.)

6) Jak se dají přidat nebo ubrat zaměstnanci, za které platím?

Aktuálně tím, že nám tento požadavek napíšete. Později bude možné si zaměstnance přidávat a ubírat přímo v portálu pro zaměstnavatele.

7) Jak zjistím, jestli se moji zaměstnanci registrovali k užívání benefitu?

V portálu pro zaměstnavatele uvidíte přehled zaměstnanců již registrovaných, ale i těch, kteří ještě registraci neprovedli.

8) Jak zjistím, jaká je využitelnost služby u mých zaměstnanců?

Na základě individuálního požadavku Vám připravíme report čerpání služeb.

9) Poskytujete tyto služby i v angličtině?

Naši koordinátoři i lékaři hovoří anglicky.

10) Můžeme službu Ordinace využít pro lékařské prohlídky našich zaměstnanců?

Ordinace Global Assistance je firemním benefitem a nenahrazuje ani neposkytuje pracovně lékařské prohlídky.

11) Jaký je minimální počet zaměstnanců, který ke službě můžeme registrovat?

Pořízení benefitu není podmíněno žádným počtem zaměstnanců. Službu můžete koupit, pokud vás je ve firmě pět, ale i 5 000.

12) Můžu si službu koupit i jako OSVČ?

Ano, můžete. Podmínkou ke sjednání je mít IČO.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Neváhejte a zeptejte se nás.


Naše další služby

Zdravotní Assistence

asistence při pojištění
léčebných výloh v zahraničí

Právní Assistence

pomoc při řešení právních problémů v ČR i Evropě

Concierge asistence

pomoc při získání informací o službách třetích subjektů

Domácí asistence

pomoc při havarijních situacích v bytech a domech v ČR