JAK VYPADÁ PRÁCE U NÁS?

  • Přijímáme tísňová volání klientů a zajišťujeme jim pomoc v rámci ČR i v zahraničí
  • Obsluhujeme motoristy, kteří jsou na místě poruchy či nehody a zajišťujeme odtah do odborného servisu
  • Hlavně telefonujeme a také pracujeme s počítačem v unikátních interních systémech
  • Máme pravidelný směnný režim, který vám měsíčně poskytne větší počet volných dní

CO ZNAMENÁ SMĚNNÝ REŽIM?

  • Směny se pravidelně střídají v krátkém a dlouhém týdnu
  • Dlouhý týden má 5 směn a zahrnuje víkend, v krátkém týdnu jsou směny 2
  • Denní směna standardně začíná v 7 hodin a končí v 19 hodin
  • Zhruba ¼ směn jsou noční (standardně od 19 hodin do 7 hodin)
  • Individuální výjimky ve směnném režimu jsou po dohodě možné

KOHO HLEDÁME?

  • Empatického člověka, který má smysl pro týmovou práci, a rád pomáhá
  • Práce je vhodná i pro absolventy středních škol
  • Potřebujeme znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího a dobrou znalost angličtiny (B2)
  • Znalost německého jazyka je výhodou, navíc je finančně ohodnocena
  • Oceníme dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost

CO MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Úplné zaškolení a podporu ve vzdělání
  • Aktivní využití cizího jazyka
  • Příspěvek pro nováčky 5 000,-
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst

JAK SE NA POZICI PŘIHLÁSIT?


  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR ) zde.

JAKÁ JE NÁPLŇ PRÁCE?

  • Správa sítě smluvních partnerů pro domácí asistenci a instalace spotřebičů
  • Uzavírání smluv s novými partnery, evidence zájemců o spolupráci
  • Vyjednávání o cenách za poskytované služby
  • Kontrola oprávnění k provozování činnosti
  • Řešení reklamací a stížností se smluvními partnery, předání zpětné vazby z výstupů hodnocení NPS a řešení zjištěných nedostatků
  • Vytváření nových partnerských sítí dle požadavků, prezentace GA a dané služby (např. nejnověji síť hodinových manželů)
  • Oslovování potenciálních partnerů a vedení jednání o spolupráci
  • Evidence oslovených subjektů a příprava podkladů pro uzavření smlouvy
  • Zadávání dat o nových poskytovatelích do systému ProAssist
  • Evidence a odhlášení zápůjček vozidel vlastní autopůjčovny
  • Příprava podkladů pro měsíční vyúčtování autopůjčovny

KOHO HLEDÁME?

  • Reprezentativního kolegu/kolegyni s výbornými komunikačními a prezentačními dovednostmi
  • Člověka, který umí jednat s lidmi a vést obchodní setkání s partnery
  • Má minimálně středoškolské vzdělání
  • Má řidičský průkaz B a je aktivní řidič
  • Znalost anglického jazyka výhodou
  • Který ovládá práci na počítači, především MS Office
  • Je spolehlivý, samostatný a flexibilní
  • Má pozitivní a přátelský přístup ke klientům i kolegům v týmu
  • Spolupracuje s asistenčním centrem zejména v otázkách pokrytí smluvní sítě a při řešení nestandardních zásahů
  • Chce být součástí malého týmu, který úzce spolupracuje s dalšími odděleními v GA a pravidelně se setkává se smluvními partnery

CO MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Mzdové ohodnocení a datum nástupu dohodou

JAK SE NA POZICI PŘIHLÁSIT?


  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR ) zde.

JAKÁ JE NÁPLŇ PRÁCE?

  • Zajišťuje administrativní podporu při likvidaci pojistných událostí, které vznikly v souvislosti s úpadkem CK
  • Odpovídá na dotazy zákazníků
  • Vyžaduje od zákazníků všechny potřebné dokumenty
  • Administruje každou hlášenou událost v systému SÚCK
  • Využívá vzorových emailů ke komunikaci se zákazníky
  • Kontroluje pojistné podmínky a výši plnění
  • Formuluje závěrečný likvidační souhrn, navrhuje výši pojistného plnění

KOHO HLEDÁME?

  • Pečlivého člověka se smyslem pro detail, který má rád administrativu
  • Potřebujeme znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
  • Oceníme dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost

CO MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Spolupráci na dobu určitou do konce července 2021
  • Forma spolupráce možná na hlavní pracovní poměr, nebo dohodou
  • Mzdové ohodnocení a datum nástupu dohodou

JAK SE NA POZICI PŘIHLÁSIT?


  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR ) zde.