Koordinátor/ka cestovní a domácí asistence

O nás
Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a jistotu v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb, nejen pro cestovatele, v rámci celé Evropy.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Přijímat hovory klientů a zajišťovat jim pomoc v rámci ČR i v zahraničí.
  • V rámci cestovní asistence pomáháme klientům s cestovním pojištěním v případě zdravotních komplikací v zahraničí.
  • V rámci domácí asistence zajišťujeme klientům pomoc při haváriích v domě nebo bytě.
  • Telefonovat a zadávat data do interních systémů.
  • Budete mít pravidelný směnný provoz: krátký týden (směna ve středu a čtvrtek) a dlouhý týden (směna v pondělí a úterý, pátek až neděle), který vám měsíčně poskytne větší počet volných dní.
  • Pracovní doba je standardně od 7 hodin do 19 hodin, vždy v režimu krátkého a dlouhého týdne, ale můžeme se domluvit na posunutí pracovní doby.
  • Občas pracovat také o svátcích i v noci (cca 3 směny měsíčně).

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Empatii, smysl pro týmovou práci a zájem o komunikaci po telefonu.
  • Zájem o řešení potřeb cestovatelů i domácností.
  • Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího.
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni.
  • Dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost.
     

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

  • Pokud jste absolventi, rádi vás plně zaškolíme, postaráme se o vás. Rozvinete si nejen komunikační dovednosti.
  • Podporu ve vzdělání a řízený adaptační proces.
  • Aktivní využití cizích jazyků a k tomu vám dáme plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím.
  • Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení.
  • Příspěvek pro nováčky 15 000 Kč.
  • Měsíční a kvartální bonusy.
  • Stravenky formou platební karty.
  • Multisport kartu pouze za 150 Kč/měsíc.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši 2 000 Kč měsíčně.
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, asistenční služby pro řidiče a Ordinaci Global Assistance).
  • Výborná káva každý den a ovocné dny.
  • Levnější volání a internet O2.
  • Volné vstupenky do ZOO a na fotbalové nebo hokejové zápasy.
  • Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla.
  • Zónu pro relaxaci a zábavu.
  • Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti).
  • Pestrou práci a skvělý kolektiv.
  • Týden proplacené dovolené navíc (po roce zaměstnání).
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.

TĚŠÍME SE NA VÁS.


  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).

Koordinátor/ka cestovní a domácí asistence

O nás
Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a jistotu v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb, nejen pro cestovatele, v rámci celé Evropy.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Přijímat hovory klientů a zajišťovat jim pomoc v rámci ČR i v zahraničí.
  • V rámci cestovní asistence pomáháme klientům s cestovním pojištěním v případě zdravotních komplikací v zahraničí.
  • V rámci domácí asistence zajišťujeme klientům pomoc při haváriích v domě nebo bytě.
  • Telefonovat a zadávat data do interních systémů.
  • Budete mít pravidelný směnný provoz: krátký týden (směna ve středu a čtvrtek) a dlouhý týden (směna v pondělí a úterý, pátek až neděle), který vám měsíčně poskytne větší počet volných dní.
  • Pracovní doba je standardně od 7 hodin do 19 hodin, vždy v režimu krátkého a dlouhého týdne, ale můžeme se domluvit na posunutí pracovní doby.
  • Občas pracovat také o svátcích i v noci (cca 3 směny měsíčně).

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

  • Pokud jste absolventi, rádi vás plně zaškolíme, postaráme se o vás. Rozvinete si nejen komunikační dovednosti.
  • Podporu ve vzdělání a řízený adaptační proces.
  • Aktivní využití cizích jazyků a k tomu vám dáme plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím.
  • Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení.
  • Příspěvek pro nováčky 15 000 Kč.
  • Měsíční a kvartální bonusy.
  • Stravenky formou platební karty.
  • Multisport kartu pouze za 150 Kč/měsíc.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši 2 000 Kč měsíčně.
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, asistenční služby pro řidiče a Ordinaci Global Assistance).
  • Výborná káva každý den a ovocné dny.
  • Levnější volání a internet O2.
  • Volné vstupenky do ZOO a na fotbalové nebo hokejové zápasy.
  • Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla.
  • Zónu pro relaxaci a zábavu.
  • Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti).
  • Pestrou práci a skvělý kolektiv.
  • Týden proplacené dovolené navíc (po roce zaměstnání).
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Empatii, smysl pro týmovou práci a zájem o komunikaci po telefonu.
  • Zájem o řešení potřeb cestovatelů i domácností.
  • Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího.
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni.
  • Dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost.
TĚŠÍME SE NA VÁS.
  • V rámci výběrového řízení zpracováváme data uvedená v životopise (případně jiných dokumentech) za účelem posouzení vhodnosti kandidáta na nabízenou pozici. V případě úspěšného přijetí uchazeče do pracovního poměru je životopis (případně jiné dokumenty) založen v osobní složce zaměstnance až do doby, kdy pomine účel jeho zpracování. V případě nepřijetí uchazeče je životopis (případně jiné dokumenty) po ukončení výběrového řízení skartován a osobní údaje již dále nezpracováváme.
  • Pro získání více informací o zpracování osobních údajů v naší společnosti navštivte sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR).