Aktuality

GLOBAL ASSISTANCE a.s. je tu pro Vás. Už nikdy nebudete v krizové situaci sami

Na této stránce naleznete aktuality a informace nejenom z firemního života, ale i základní informace o nových projektech, doporučení a rady motoristům. Bude dobré, když se podíváte i na starší články, nabídnou Vám odpovědi na některé Vaše otázky. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, využijte formuláře v sekci Kontakt


LINKA 1224 slouží všem motoristům

Čeští motoristé mohou od začátku roku 2015 v případě nehody nebo poruchy využívat jednotnou Linku pomoci řidičům 1224.

Podnik roku 2014 AutoSAP

Tak to byla první zpráva o tom, že GLOBAL ASSISTANCE, a.s. získá již potřetí za desetiletou existenci cenu Křišťálového koně za svoji práci a přínos pro motorismus. Firmy se hodnotily ve 2 kategoriích. V kategorii do 250 zaměstnanců se Podniky roku staly A.RAYMOND Jablonec, GLOBAL ASSISTANCE a.s. a Yapp Czech Automotive Manufacturing Czech. V kategorii nad 250 zaměstnanců Hyundai Motor Manufacturing Czech, JTEKT Automotive Czech Plzen a Škoda Auto.

Zřizujeme leteckou repatriaci

V červnu 2015 jsme testovali, zda námi zvolená letadla budou moci pojmout vybraná zdravotnická zařízení a zajistí pro pacienta a zdravotnický personál odpovídající prostory a komfort při repatriaci. Podívejte se v přiložené fotogalerii jak se nám to podařilo. Testovali jsme nakládání pacienta a připojení všeho zařízení na zdroje energií a obslužnost uvnitř jednoho z letadel. Vše vyšlo na jedničku,

Nehodové centrum pojišťoven, jsme u toho

Nehodové centrum pojišťoven (NCP) vzniklo v roce 2009 na základě memoranda Policejního prezídia ČR a České kanceláře pojistitelů z potřeby zajistit zejména při dopravních nehodách obnovení bezpečnosti a plynulosti silničního provozu odstraněním nepojízdných vozidel tvořících překážku v provozu na pozemních komunikacích.

PROASSIST / systém řízení dispečinku

Na základě zkušeností managementu společnosti Global Assistance byl vyvinut vlastní systém řízení asistenčních služeb. Softwarovou aplikaci s použitím robustních serverových řešení firmy Microsoft zpracovala firma Ingenium Praha. Software pro řízení asistenčních služeb je nabízen i zájemcům z řad provozovatelů asistenčních služeb. Samozřejmostí je nejen vytváření produktů přesně dle požadavků zájemců, ale i proaktivní přístup, vlastní návrhy nových řešení či dohled nad provozovanými systémy. Produkt je vytvářen tak, aby byl maximálně spolehlivý, jednoduchý na ovládání, intuitivní a plně konfigurovatelný.